آیین افتتاح دومین دوره رویداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه (کرمان آیدکس ۲۰۲۴) و نمایشگاه جانبی آن، روز گذشته برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، آیین افتتاح این رویداد با حضور معاون اقتصادی وزیر امور خارجه، رئیس سازمان بورس ایران، رئیس اتاق بازرگانی ایران، استاندار کرمان، سفیران کشورهای مختلف جهان، برخی از مسئولین کشوری و استانی و جمعی از فعالان حوزه اقتصاد و صنعت کشور در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان کرمان (هایتک) برگزار گردید.

شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه عمران و توسعه زیرساخت که نقش شهرداری منطقه گل‌گهر را ایفا می‌کند برای اولین بار در این رویداد بین‌المللی و نمایشگاه جانبی آن حضوری فعال و پررنگ دارد و غرفه این شرکت همه‌روزه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه است.

همچنین با توجه به اینکه یکی از حوزه‌های کاری شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، احداث شهرک صنعتی منطقه گل‌گهر می‌باشد، یکی از اهداف حضور در این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای این شهرک صنعتی تخصصی و جذب سرمایه‌گذار برای آن می‌باشد.

این نمایشگاه تا روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته ماهان (هایتک)، انتهای اتوبان هفت باغ علوی پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group