شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، صبح امروز میزبان فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، معاون عمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران اداری شهرستان بود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه گل‌گهر و حضور در نشست صمیمانه در محل دفتر مدیرعامل شرکت از جمله برنامه‌های امروز فرماندار ویژه سیرجان و هیئت همراه در منطقه گل‌گهر بود.

فرماندار ویژه سیرجان و هیئت همراه در جریان بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی منطقه گل‌گهر شامل؛ شهرک صنعتی تخصصی، سایت جدید پاسگاه خیرآباد، پل صنعت، جاده شماره ۲، جاده شماره ۴، شانتینگ ریلی، مخازن آبی و ... در جریان آخرین روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفتند و توضیحات تکمیلی درباره هر کدام از پروژه‌ها توسط مدیران مربوطه شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر به بازدیدکنندگان ارائه گردید.

پس از این بازدید، نشست صمیمانه‌ای نیز در محل دفتر مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر برگزار گردید.

مهندس محسن آرش، مدیرعامل شرکت در ابتدای این نشست ضمن تشکر از حضور فرماندار ویژه سیرجان و هیئت همراه در این شرکت و بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه از پیگیری‌های مجدانه وی تقدیر نمود و با بیان اینكه پیشرفت پروژه‌های عمرانی در منطقه گل‌گهر، حاصل تلاش شبانه‌روزی تمام نیروهای این شرکت در تمامی رده‌های سازمانی است، گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی بین این شرکت با سازمان‌ها و ادارات شهری از جمله فرمانداری وجود دارد که مسلما در پیشرفت پروژه‌های عمرانی این شرکت تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: اجرای برخی از پروژه‌ها نیز نیازمند حمایت و همکاری بیشتر سازمان‌ها و ادارات شهری است و تقاضا داریم این حمایت‌ها و همراهی‌ها همچنان تداوم پیدا کند.

سهراب بهاالدینی، فرماندار ویژه سیرجان نیز در ادامه این نشست با مثبت، ارزیابی کردن بازدید امروز گفت: خوشبختانه تحولات عمرانی خوب و مثبتی را در منطقه گل‌گهر شاهد هستیم.

وی افزود: قطعا اجرای چنین پروژه‌های بزرگی باعث تحولی عظیم در منطقه گل‌گهر و شهرستان سیرجان خواهد شد و لذا آمادگی خود را برای هرگونه تعامل و همکاری با این شرکت برای اجرایی شدن برنامه‌ها و اهداف مدنظر اعلام می‌داریم.

 

 

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group