آبگیری و افتتاح پروژه انتقال آب به کارخانه جدید هماتیت

بیست‌وهفتم فروردین‌ماه امسال، منطقه گل‌گهر شاهد دستاوردی دیگر از سوی فرزندانِ خلّاق و متخصص این مجموعه بود و عملیات حمل، تخلیه و اجرای لوله‌های پلی‌اتیلن پروژه خط انتقال آب خلیج‌فارس از مخزن ۴۵ هزار مترمکعبی به کارخانه جدید هماتیت گل‌گهر به طول ۱۰ کیلومتر با موفقیت به بهره‌برداری‌ رسید.

به گزارش روابط‌عمومی‌ شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر، این پروژه، دومین پروژه خط انتقال آب در راستای تکمیل خط انتقال آب خلیج‌فارس در منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر محسوب می‌شود.

این خط لوله با توجه به اهمیت تامین آب موردنیاز صنایع واقع در منطقه بزرگ گل‌گهر و همچنین، احداث خط لوله انتقال آب خلیج‌فارس از مخزن ۴۵۰۰۰ مترمکعبی، به عنوانِ قطعه اول این پروژه تا سایت تاسیسات آبیِ منطقه گل‌گهر توسط شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر پیگیری و به مرحله اجرا و بهره‌برداری‌ رسیده است.

شایان ذکر است، این پروژه عظیم در آذرماه سال ۱۳۹۹ توسط مقامات عالی کشور افتتاح شد و بر همین منوال، پروژه انتقال آب به کارخانه هماتیت بر اساس تصمیم مدیران ارشد شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر در خصوص تامین آب موردنیاز کارخانجات فعال منطقه در دستور کار قرار گرفت.

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group