معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با حضور در منطقه گل‌گهر از شهرک صنعتی تخصصی گل‌گهر بازدید نمود.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، صبح امروز مهندس معاذاللهی، معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان با حضور در منطقه گل‌گهر از روند اجرای شهرک صنعتی تخصصی گل‌گهر بازدید نمود و در جریان آخرین وضعیت اجرای آن قرار گرفت.
در این بازدید که با همراهی جمعی از مدیران شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر انجام شد، گزارش کامل و جامعی از اقدامات انجام‌شده و اقدامات در دست انجام در این شهرک صنعتی تخصصی ارائه گردید.
معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان این بازدید، روند اجرای این شهرک را مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه شهرک صنعتی تخصصی گل‌گهر، بزرگترین شهرک صنعتی تخصصی کشور است، ابراز امیدواری کرد؛ عملیات اجرایی آن هرچه زودتر تکمیل و آماده افتتاح و بهره‌برداری شود.
منطقه گل‌گهر، به‌عنوان‌ بزرگ‌ترین منطقه معدنی و صنعتی و قطب فولادی کشور شناخته می‌شود که زنجیره کامل فولاد از سنگ تا محصولات فولادی را در خود جای داده است و با توجه به‌ اینکه روز‌به‌روز شاهد توسعه و گسترش بیشتر این منطقه و تنوع در محصولات تولیدی هستیم، تامين و توليد قطعات مصرفی و موردنياز كارخانجات صنعتی بزرگ مستقر در این منطقه لازم و ضروری است که از مدت‌ها پیش، طرح احداث شهرک تخصصی صنعتی در منطقه گل‌گهر در دستور کار قرار گرفته است.
کلیه اقدامات فنی، مهندسی و مديريتی این طرح نیز برعهده شركت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر است که این شركت به‌عنوان شهردار منطقه گل‌گهر عمل می‌کند و شركت‌های اصلی منطقه نیز سهامداران آن می‌باشند.
بزرگ‌ترين شهرک تخصصی معدنی و صنعتی کشور در زمينی با بيش از ٥٠٠ هكتار در طرح جامع گل‌گهر با مشاركت شركت‌های بزرگ صنعتی و معدنی مستقر در منطقه گل‌گهر در حال اجرا است.

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group