نشست مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر و برخی از معاونین و مدیران این شرکت با معاون پشتیبانی و مدیر حمل‌ونقل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با موضوع بررسی وضعیت احداث شهرک حمل‌ونقل و پایانه باربری منطقه گل‌گهر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر، در این نشست که در محل دفتر معاون پشتیبانی شرکت گل‌گهر برگزار شد، به بررسی آخرین وضعیت احداث شهرک حمل‌ونقل و پایانه باربری منطقه گل‌گهر پرداخته شد و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردید.

با توجه به وضعیت پایانه باربری منطقه گل‌گهر و جدیدالاحداث بودن آن، یکی از نیازهای مبرم آن آسفالت می‌باشد که این موضوع در نشست امروز به بحث گذاشته شد و مقرر گردید، آسفالت این پایانه به‌زودی از سمت شرکت‌های متولی منطقه انجام شود.

همچنین موضوع احداث شهرک حمل‌ونقل منطقه گل‌گهر نیز در این نشست مورد بررسی حاضرین در جلسه قرار گرفت و مقرر گردید با توجه به اینکه مجوز زمین شهرک حمل‌ونقل در کارگروه استانی صادر گرديده است و در مرحله صدور مجوز از سوی سازمان ملی زمین است عملیات اجرای آن در ماه‌های آینده آغاز شود.

لازم به ذکر است، احداث شهرک حمل‌ونقل منطقه گل‌گهر در زمينی به مساحت ۴۷ هکتار در نظر گرفته شده است و طراحی آن نیز با در نظر گرفتن تمامی مسائل و با ظرفیت پذیرش روزانه ۴ هزار کامیون انجام شده است.

 

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group