احداث بزرگترين شهرک تخصصی صنعتی منطقه جنوب‌شرق کشور با اختصاص زمین این طرح آغاز شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، مهندس جمشید ملارحمان مدیرعامل شرکت گل‌گهر با اعلام این خبر گفت: منطقه گل‌گهر، به‌عنوان‌ بزرگ‌ترین منطقه معدنی و صنعتی و قطب فولادی کشور شناخته می‌شود که زنجیره کامل فولاد از سنگ تا محصولات فولادی را در خود جای داده است و روز به روز شاهد توسعه و گسترش بیشتر این منطقه و تنوع در محصولات تولیدی هستیم.

مدیرعامل شرکت گل‌گهر افزود: بر این اساس یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این زمینه بایستی به‌طور جدی در دستور کار قرار بگیرد، تامين و توليد قطعات مصرفی و موردنياز كارخانجات صنعتی بزرگ مستقر در این منطقه است که از مدت‌ها پیش، طرح احداث شهرک تخصصی صنعتی در منطقه گل‌گهر در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری‌های انجام‌شده توانستیم مجوز احداث بزرگترين شهرک تخصصی صنعتی منطقه جنوب‌شرق کشور با اختصاص زمین این طرح را بگیریم.

وی بیان کرد: کلیه اقدامات فنی، مهندسی و مديريتی این طرح برعهده شركت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر است که این شركت به‌عنوان شهردار منطقه گل‌گهر عمل می‌کند و شركت‌های اصلی منطقه نیز سهامداران آن می‌باشند.

به گفته ملارحمان؛ بزرگ‌ترين شهرک تخصصی معدنی و صنعتی جنوب‌شرق در زمينی با بيش از ٥٠٠ هكتار در طرح جامع گل‌گهر با مشاركت شركت‌های بزرگ صنعتی و معدنی مستقر در منطقه گل‌گهر شروع به فعاليت نموده است و به‌زودی کارخانجات متعدد در این شهرک، فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

وی با تشکر از مجموعه مدیریتی و پرسنلی این شرکت، اظهار امیدواری کرد؛ سرمايه‌گذاران از فرصت به‌وجود آمده استفاده نمایند و با هماهنگی با اداره صنعت، معدن و تجارت سيرجان و شركت توسعه، عمران و مديريت منطقه گل‌گهر به‌عنوان‌ متولی اين شهرک صنعتی جهت اخذ مجوز اقدام نمایند.

سهامداران

 

 

 

 

 

 

شرکت های سهامدار

 

 دفتر مرکزی: سيرجان كيلومتر۵۰ محور سيرجان، شيراز منطقه گل گهر، مجموعه دفاتر مديريت، بلوك ۵

 

 

Template Design:Dima Group